مدیر آب و فاضلاب روستایی آق‌قلا خبر داد:
خسارت ۲میلیارد ریالی سیل به تأسیسات آب شرب روستایی در آق‌قلا

مدیر آب و فاضلاب روستائی آق قلا با اشاره به تعویض بخشی از خط انتقال و شبکه آب در این شهرستان گفت: خسارت های وارده به تاسیسات آب شرب در این شهرستان حدود دو میلیارد ریال است.

به گزارش پایگاه خبری گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))، بهزاد صادقی اظهار کرد: سیلاب به بخشی از تأسیسات و خط انتقال و شبکه توزیع آب در این شهرستان خسارت وارد کرده است که در یکماه اخیر 350 خط انتقال و 50 متر شبکه توزیع تعویض شد.

وی افزود: برای تعویض خط انتقال و شبکه توزیع آب در این شهرستان حدود دو میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیر آب و فاضلاب روستایی آق‌قلا گفت: در فروردین ماه امسال 12 مورد شکستگی خط انتقال و 15 مورد شبکه توزیع و انشعابات رخ داده است.

وی گفت: در ماه گذشته سه دستگاه پمپ شناور و سه دستگاه کنترل دور(اینورتر) نیز آسیب دیده و تعویض شده است.

وی بیان داشت: همچنین دو دستگاه پمپ سطحی، سه دستگاه فلوتر، دو عدد شیرآلات، هفت دستگاه تابلو برق و غیره نیز در این مدت تعویض شد.

صادقی به تأمین آب شرب سالم برای مردم سیل‌زده شهرستان آق‌قلا اشاره کرد و گفت: در بخش کنترل و کیفیت آب تاکنون چهار هزار و 691 مورد آزمون کلرسنجی آب شرب انجام شده که آلودگی گزارش نشده است.

وی به شستشو و لایروبی مخازن زمینی و هوایی در روستاهای آق‌قلا اشاره کرد و افزود: در ماه گذشته پنج مورد شستشو و لایروبی شبکه داخلی  و پنج مورد سوپرکلریناسیون چاه و مخزن با هدف ارائه آب سالم و بهداشتی به روستاییان انجام شده است.

  2 اردیبهشت 1398
بخش : اخبار شهرستان ها / آق قلا
کد خبر: 61824
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام