فرماندار آق‌قلا:
سیلاب در آق‌قلا فروکش کرد‌

نتیجه تصویری برای سیلاب اق قلا

فرماندار آق‌قلا با اشاره به فروکش کردن سیلاب گرگانرود گفت: ساخت و ترمیم سیل بند‌ها با کمک گروه‌های جهادی و نیروهای مسلح همچنان ادامه دارد و در مراحل پایانی است.

ه گزارش پایگاه خبری گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))، به نقل از روابط عمومی فرمانداری آق قلا، امانگلدی ضمیر ظهر امروز درباره آخرین وضعیت آب‌گرفتگی شهر و برخی روستاهای این شهرستان اظهار کرد: با توجه به شرایط مساعد جوی و کاهش سرریز آب در بالادست و سد وشمگیر حجم آب نسبت به دیروز حدود 10 درصد کاهش یافته است.

وی افزود: در حال حاضر 15 درصد شهر و برخی روستاها از جمله سلاق‌یلقی، سقریلقی و غیره دچار آب‌گرفتگی است با این حال دستگاه‌های پمپاژ در مناطق مختلف شهر فعال است تا تخلیه سیلاب از منطقه سرعت بگیرد.

فرماندار آق‌قلا با اشاره به فروکش کردن سیلاب در برخی از محله‌های این شهر گفت: ارتفاع آب در برخی از محله‌های شهر که روز گذشته به یک متر هم رسیده بود الان به کمتر از 60 سانتی‌متر رسیده است.

وی ادامه داد: ساخت و ترمیم سیل بند‌ها با کمک گروه‌های جهادی و نیروهای مسلح همچنان ادامه دارد و در مراحل پایانی است.

ضمیر تأکید کرد: تلاش می‌کنیم تا با کنترل حجم ورودی آب و استحکام سیل‌بند و همچنین تخلیه آب، زندگی  مردم سریع‌تر به حالت عادی برگردد.

  9 اردیبهشت 1398
بخش : اخبار شهرستان ها / آق قلا
کد خبر: 61903
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام