فرمانده انتظامی آق قلا :
کشف بیش از ۲ تن کود شیمیایی فاقد مجوز در آق قلا

فرمانده انتظامی آق قلا از توقيف یک دستگاه نيسان حامل دو تن و 500 كيلوگرم کود شیمیایی فاقد مجوز و دستگیری یک نفرمتهم در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گلستان فردا، سرهنگ  اکبر سجادی  با اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران یگان امداد شهرستان حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو نیسان آبی رنگ مشکوک و پس از هماهنگی قضایی خودرو را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه راننده خودرو در ابتدا با بیان مطالب ضد و نقیض سعی در فریب ماموران و انحراف در روند رسیدگی به پرونده را داشت، تصریح کرد: با بررسی بعمل آمده مشخص شد کودهای شیمیایی فاقد هرگونه مجوز حمل بوده که در این راستا راننده خودرو دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو مقدار ۵۲ کیسه کود شیمیائی اوره فاقد مجوز کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی آق قلا با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش این مقدار کود شیمایی ۸۸ میلیون ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: پلیس با هنجار شکنان به شدت برخورد می کند و از شهروندان نیز انتظار می رود در صورت اطلاع از این گونه موارد، بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

  29 تیر 1400
بخش : آق قلا / جامعه
کد خبر: 64572
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام