فرمانده انتظامی آق قلا:
۳ نفر از عوامل تشویش اذهان عمومی در آق قلا دستگیر شدند

فرمانده انتظامی آق قلا از دستگیری سه نفر از عوامل تشویش اذهان عمومی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گلستان فردا، سرهنگ اکبر سجادی اظهارکرد: افرادی که در فضای مجازی قصد تشویش اذهان عمومی و ناامنی و ایجاد آشوب در آق قلا را داشتند، تحت رصد و مورد شناسایی پلیس فتا شهرستان قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی آق قلا افزود: کارشناسان پلیس فتا با رصد فضای مجازی و اشراف اطلاعاتی، سه متهم را شناسایی و با همکاری پلیس امنیت عمومی و با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سجادی تصریح کرد: در ابتدا متهمان منکر ارتکاب هر گونه جرمی بودند، که در تحقیقات انجام شده و پس از مواجهه با مستندات پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی با اشاره به برخورد قاطع پلیس با افرادی که در فضای مجازی، اقدام به تحریک جوانان و تشویش اذهان عمومی می‌کنند، گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده جرایم مشابه یا سایر جرایم رایانه‌ای در فضای مجازی، موضوع را از طریق سامانه تلفنی به پلیس اطلاع رسانی کنند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن با مجرمان برخورد قانونی انجام شود.

  14 دی 1401
بخش : آق قلا / جامعه
کد خبر: 68430
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام