نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس:
صنعت دخانیات نیازمند به روز رسانی است

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: زیر ساخت صنعت دخانیات کشور  مستهلک شده است و برای توسعه در این صنعت نیازنند به روز شدن دستگاه های تولید و فراوری تنباکو هستیم.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، سنگدوینی عصر امروز در آیین زنده ویدیو کنفرانس رونمایی بسته حمایتی از کشت و کشاورزان توتونکار کشور که با حضور محمد شیخان مدیر عامل دخانیات ایران برگزار شد، اظهار کرد: چنانچه توجه ویژه ای به صنعت دخانیات و شاغلان در این مجموعه شود بی شک کشور درامد بسیار خوبی از این صعنت به دست می اورد.

وی افزود: امسال نسبت به سنوات قبل و با حضور مدیر عامل دخانیات ایران شرایط دخانیات و کشاورزان که نا امید کننده شده بود، به حالت عادی برگشت و حالا زمان آن است که با توجه به این صنعت و حمایت از کشاورزان شاهد دوران طلایی دخانیات باشیم.

سنگدوینی گفت: چندی پیش و قبل از حضور محمد شیخان در سمت مدیر عامل دخانیات کشور این صنعت رو به ورشکستگی گذاشنه بود و کشاورزان در حال نابودی بودند.

وی ادامه داد: تصویب بسته حمایتی برای قشر زحمت کش در حوزه دخانیات و توتون کاران نوید تازه ای از حمایت های دولت جدید در مسیر تحقق عدالت است .

  9 اسفند 1400
بخش : علی آباد / اقتصادی
کد خبر: 66422
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام