دادستان عمومی و انقلاب علی‌آباد:
۲۴ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی علی‌آبادکتول تخریب شد

دادستان عمومی و انقلاب علی‌آبادکتول گفت: ۲۴ بنای غیرمجاز که در اراضی کشاورزی این شهرستان ساخته‌شده بود امروز یکشنبه تخریب شد.

به گزارش گلستان فردا به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، مرتضی ذوقی اظهار کرد: این بناها به صورت غیرمجاز در روستاهای خارکلاته، اسلام‌آباد سیستانیها، اودک دوجی، کردآباد، دارکلا و حاجیکلاته این شهرستان در حال ساخت بود که با ورود دادستانی تخریب گردید.

وی خاطرنشان کرد: با تخریب این بناها از ساخت و ساز غیرمجاز در ۸۰ هزار مترمربع از زمین های کشاورزی این شهرستان جلوگیری شد.

ذوقی گفت: در راستای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری زمین های کشاورزی و باغی ، ساخت و ساز در زمین های کشاورزی و باغی نیاز به مجوز امور اراضی دارد.

ذوقی با تاکید بر افزایش گشت نظارتی برای پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز از مردم خواست: با ساخت بدون مجوز، سرمایه خود را هدر ندهند و زمین های کشاورزی را از بین نبرند.

  9 مرداد 1401
بخش : علی آباد / جامعه
کد خبر: 67388
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام