جانشین انتظامی شهرستان آزادشهر:
دستگیری عامل قدرت نمایی برنامه اینستاگرام در آزادشهر

جانشین انتظامی شهرستان آزادشهر گفت: عامل قدرت نمایی برنامه اینستاگرام در آزادشهر دستگیر شد.

به گزارش گلستان فردا، سرهنگ "محمد رضا میردار " در این زمینه اظهار کرد: بدنبال انتشار تصاویری از قدرت نمایی و رجز خوانی ۲ نفر از اراذل و اوباش با سلاح گرم و سرد که موجب رعب و وحشت کاربران شده بود، مراتب شناسایی و دستگیری متهمین در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان قرار گرفت.

جانشین انتظامی آزادشهر تصریح کرد: اقدامات اطلاعاتی و تخصصی پلیس فتا آغاز شد و پس از یکسری بررسی های فنی، مامورین موفق به شناسایی مخفیگاه متهمین شده و طی عملیاتی غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

سرهنگ میردار خاطرنشان کرد: متهمین که از رفتار خود نادم بودند در تحقیقات مقدماتی انگیزه خود را از این اقدام مجرمانه جلب توجه و خودنمایی اعلام کردند.

جانشین انتظامی آزادشهر در پایان اعلام داشت: مقابله قاطعانه با اراذل و اوباش و مخلان امنیت مردم از مطالبات شهروندان و مسئولان بوده و پلیس فتا با رصد تحرکات اراذل اوباش در فضای مجازی هرگز اجازه جولان و قدرت نمایی آنان را در سطح جامعه نخواهد داد.

  16 بهمن 1400
بخش : آزادشهر / جامعه
کد خبر: 66288
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام