۲ مورد تخلف انتخاباتی در آزادشهر کشف شد

فرماندار آزادشهر از وقوع ۲ مورد تخلف انتخاباتی در این شهرستان خبر داد و گفت: بدون چشم‌پوشی با هر تخلفی که سلامت انتخابات را با خدشه مواجه کند برخورد خواهد شد.

به گزارش ساجد خبر، سیدجواد کریمی امروز اظهار کرد: دفتر تبلیغاتی یکی از نامزدهای انتخاباتی به دلیل فعالیت غیرقانونی و خرید و فروش رای پلمب و هوادار یکی از نامزدها هم به جرم خرید و فروش آرا با دستور مقام قضایی دستگیر شد.

وی با قدردانی از مشارکت مردم آزادشهر در انتخابات، گفت: به طور قطع در ساعات بعداز ظهر و عصر بر جمعیت حاضر در پای صندوق‌های رای افزوده خواهد شد.

فرماندار آزادشهر با اشاره به فعالیت ۱۰۰ شعبه اخذ رای در این شهرستان افزود: این شهرستان ۷۴ هزار واجد شرایط حضور در انتخابات دارد که بیش از چهار هزار نفر از آنان رای اولی هستند.

کریمی ادامه داد: با توجه به سرمای هوا برای انجام به موقع رای‌گیری در روستاهای سخت گذر، ۱۱ صندوق از شب گذشته به این مناطق اعزام شد.

وی گفت: ۲ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی، نظارتی و انتظامی، اجرای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را در این شهرستان برعهده دارند.

  19 اسفند 1402
بخش : آزادشهر / سیاسی
کد خبر: 70420
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام