فرماندار بندرگز:
اجرای ۳۰۰ برنامه دهه فجر در بندرگز / جاده سلامت در نوار ساحلی نوکنده و بندرگز احداث می شود

فرماندار بندرگز گفت: جاده سلامت در نوار ساحلی نوکنده و بندرگز احداث می شود.

 

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛  حسین احمدی، بعد از ظهر شنبه در نشست خبری چله انقلاب اسلامی از تدوین کتابچه عملکرد نظام در چله انقلاب در شهرستان بندرگز خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اینکه امسال شرایط کشور با سال های گذشته متفاوت است نسبت به تدوین کتابچه عملکرد نظام اقدام کرده تا ثمرات انقلاب اسلامی در جامعه نمایان شود.

 

 وی از وجود 24 روستا با بیش از 46 هزار نفر جمعیت درشهرستان بندرگز خبر داد و افزود: شهرستان بندرگز در حوزه گردشگری از ظرفیت های بسیار خوبی برخوردار است و سعی داریم جاده قلقلی که از مناطق هزارجریب است را آسفالت کنیم.
فرماندار بندرگز شهرک صنعتی این شهرستان را جزو سه شهرک بزرگ استان دانست و گفت: بسیاری واحدها در شهرک صنعتی غیرفعال بودند که با تاکیدات استاندار گلستان اکنون توانستیم پنج درصد واحدهای غیر فعال را فعال کنیم.
وی با اشاره به اینکه 12 هزار و 500 هکتار سطح اراضی کشاورزی شهرستان است، افزود: از این میزان پنج هزار هکتار باغ در شهرستان وجود دارد که بسیاری از محصولات باغی استان را تولید می‎ کنند.
 احمدی اظهار کرد: با توجه به اینکه این شهرستان از ظرفیت ورزشی بسیار خوبی برخوردار است سعی داریم سالن صدرا را پس از 18 سال به بهره برداری برسانیم.
وی با اشاره به اینکه 37 پروژه در حوزه اقتصادی و اجتماعی برای ایام دهه فجر امسال در نظر گرفته شد، خاطرنشان کرد: این پروژه ها با اعتبار 10 میلیارد تومان برای 88 نفر اشتغالزایی خواهد کرد.
فرماندار بندرگز گفت: طی برنامه ریزی های انجام شده  در ایام دهه فجر امسال 69 پروژه عمرانی با اعتبار19 میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح و کلنگزنی می شود.
وی از فعالیت بیمارستان بندرگز خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیمارستان این شهرستان روزانه بین 15 تا 20 عمل چشم انجام می دهد.

 

  6 بهمن 1397
بخش : بندرگز / اقتصادی
کد خبر: 61013
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام