محرومیت تماشاگران ملوان بندرگز در دیدار خانگی

ملوان بندرگز بدون تماشاگر به مصاف تیم‌ شهیدجهان نژادیان ‌آبادان‌می رود.

 

فاضل جهانشاهی سرپرست ملوان بندرگز درگفتگو با خبرنگار گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))ی ایران گفت : تیم‌ ملوان بندرگز  با رای کمیته انظباطی فدراسیون فوتبال  در پی حواشی در دیدار با شهدای خزر رودسر در هفته چهاردم لیگ برتر فوتبال کشور از انجام یک بازی بدون تماشاگر محروم شد.


وی ادامه داد: به این ترتیب تیم ملوان بندرگز در بازی با تیم شهید جهانژادیان آبادان از حضور تماشاگران پرشور خود محروم خواهد بود و این دیدار بدون تماشاگر برگزار می شود.

سرپرست ملوان بندرگز افزود : باتوجه به قطعی بودن رای کمیته انضباطی  برای جلوگیری از دوبرابر شدن این محرومیت  از تمامی تماشاگران و علاقه مندان به فوتبال در خواست می کنیم از حضور در ورزشگاه در دیدار با تیم شهیدجهانژادیان آبادان خود داری کنند.


جهانشاهی گفت :  با تلاش های انجام‌شده مقدمات پخش زنده دیدار دو تیم ملوان بندرگز و شهید جهانژادیان آبادان را از طریق صداو سیمای مرکز گلستان فراهم شد‌ واین دیدار به صورت مستقیم‌ پوشش داده می شود.


دیدار ملوان بندرگز و شهیدجهانژادیان آبادان در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی روز شنبه ۲۶ مردادماه ساعت ۲۰ و ۲۵ دقیقه در ورزشگاه امام رضا بندرگز برگزار می شود‌.


ملوان بندرگز پیش از آغاز هفته هجدهم لیگ برتر  با کسب هشت امتیاز در  رده یازدهم جدول رده بندی این رقابت ها قرار دارد.

  24 مرداد 1398
بخش : بندرگز / فوتبال و فوتسال
کد خبر: 62622
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام