هم زمان با سفر ریاست جمهور به گلستان؛
وزیر جهاد کشاورزی از اقدامات آبخیزداری گالیکش بازدید کرد

وزیر جهاد کشاورزی پس از حضور خود در گلستان از پروژه های آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان در حوزه اوغان گالیکش بازدید کرد.

محمود حجتی صبح دوشنبه در سفر خود به گلستان که همراه با سفر ریاست جمهوری بود، با اشاره به اقدامات مناسب در حوزه آبخیزداری گلستان اظهار کرد: این پروژه ها نقش مهمی در کاهش خسارات سیل دارد.

وزیر جهاد کشاورزی همچنین به همکاری سازمان جهادکشاورزی استان گلستان در انجام اقدامات مشارکتی مثل ترسیب کربن و مدیریت جامع که توسط اداره کل متابع طبیعی و آبخیزداری گلستان انجام می شود تاکید کرد.

در ادامه این بازدید، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان با اشاره به نقش پروژه های آبخیزداری در  مدیریت سیلاب و کاهش خسارات وارده گفت: در حوزه اوغان گالیکش سه پروژه سازه سر شاخه گیر و سنگی و ملات در حال اجرا است.

ابوطالب قزل سفلو تصریح کرد: ۸۰ هکتار جنگل کاری، ۷۳ هکتار علوفه کاری، ۱۲۰ هکتار نهال کاری مشارکتی و ۶۰ هکتار کاشت گل محمدی به صورت مشارکتی در این حوزه انجام می شود.

وی بیان کرد: حوزه اوغان گالیکش در پایلوت دوم طرح مدیریت مشارکتی منابع طبیعی و توسعه پایدار روستایی گلستان (ترسیب  کربن ) را در سطح ۲۸ هزار هکتار و در ۱۸ روستا از سال ۱۳۹۶ اجرا کرده و اقدامات مشارکتی خوبی با جوامع محلی انجام شده است.

  24 دی 1397
بخش : گالیکش / دولت
کد خبر: 60893
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام