مدیرکل منابع طبیعی گلستان:
اطفاء کامل آتش سوزی جنگل‌های بخش لوه گالیکش

آتش سوزی جنگل‌های گوگ گل بزرگ و بش اویلی بخش لوه گالیکش بامداد امروز خاموش شد.

به گزارش گلستان فردا، مدیرکل منابع طبیعی گلستان علت این حادثه را سرایت آتش از مزارع مجاور جنگل دانست و افزود: در این حادثه ۱۲هکتار جنگل درختان پهن برگ و علفزار و تمشک جنگلی در مناطق سخت گذر سوخت و ساعت ۳ونیم بامداد امروز با تلاش و رشادت ۱۱گروه و ۶سورتی پرواز یک فروند بالگرد، آتش سوزی کامل خاموش شد.

عبدالرحیم لطفی افزود: یک فرورند بالگرد و ۶گروه همچنان در منطقه مستقر هستند تا در صورت شعله ور شدن کنده‌ها سریع اقدام کنند.

وی از رشادت افراد گروه های اطفاء حریق قدردانی کرد و افزود: در عملیات اطفاء حریق ۳نفر به علت سقوط از صخره و ۳نفر به علت ریزش و برخورد سنگ از کوه مصدوم وسرپایی معالجه و درمان شدند، همچنین یک نفر به علت استنشاق دود مصدوم و راهی بیمارستان شد.

لطفی احداث پایگاه اطفای حریق شرق گلستان در مجاورت پارک ملی گلستان و جنگل‌های روستا‌های لوه، ترجنلی، صادق آباد، تنگراه شهرستان گالیکش را ضروری برشمرد.

  1 مرداد 1400
بخش : گالیکش / جامعه / محیط زیست
کد خبر: 64580
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام