رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گالکیش :
فقدان زمین مانع جذب سرمایه گذار می شود

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گالکیش گفت:تقاضا برای سرمایه‌گذاری در این شهرستان زیاد است اما نبود زمین مانع از جذب آنها می‌شود و حداقل نیاز به اضافه شدن ۴۰ هکتار زمین به مساحت فعلی ناحیه صنعتی داریم.

به گزارش گلستان فردا، محمد محمدزاده اظهار کرد: ناحیه صنعتی گلستان گالیکش ۴۲ هکتار مساحت دارد که با کم کردن ۴.۵ هکتار حریم خط لوله گاز، تمام ۳۷.۵ هکتار باقی مانده به سرمایه‌گذاران واگذار شده است.

وی افزود: ۲۵ واحد برای استقرار در ناحیه صنعتی گالیکش مجوز دریافت کردند که ۱۲ واحد مورد بهره‌برداری قرار گرفته و ۲ واحد هم با تامین مواد اولیه فعالیت خود را آغاز می‌کنند و بقیه‌ واحدها در مرحله تکمیل و ساخت و ساز قرار دارد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گالیکش گفت: تقاضا برای سرمایه‌گذاری در این شهرستان زیاد است اما نبود زمین مانع از جذب آنها می‌شود و حداقل نیاز به اضافه شدن ۴۰ هکتار زمین به مساحت فعلی ناحیه صنعتی داریم.

محمدزاده کمبود آب و تامین برق را از جمله مشکلات ناحیه صنعتی گالیکش برشمرد و گفت: مشکل آب با احداث مخزن بتنی و حفر چاه آب حل شد و حل مشکل برق هم نیازمند احداث پست جدید شهرستان است.

فرماندار گالیکش هم گفت: با توجه به استقبال فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران حوزه اقتصاد و صنعت در شهرستان، توسعه سرزمینی ناحیه صنعتی گلستان (گالیکش) به عنوان یک ضرورت مورد مطالبه مردم منطقه است.

علی جوان افزود: علی رسولیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر روز گذشته به این شهرستان با تامین و تخصیص اعتبار لازم برای خریداری ۱۵ هکتار زمین در حاشیه این ناحیه صنعتی موافقت کرد.

  1 آبان 1401
بخش : گالیکش / اقتصادی
کد خبر: 67882
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام