سخنگوی خدمات سفر گلستان خبرداد؛
بازدید بیش از ۴۵۴ هزار گردشگر نوروزی از جاذبه‌های گالیکش

سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان از بازدید بیش از ۴۵۴ هزار گردشگر نوروزی از جاذبه‌های گالیکش خبرداد.

به گزارش گلستان فردا، مسعود زیارتی شامگاه دوشنبه در خصوص آخرین آمار تجمیعی گردشگران نوروزی ۱۴۰۲ شهرستان گالیکش اظهارکرد: از ۱۶ اسفندماه سال گذشته تا پایان روز سیزدهم فروردین، ۴۵۴ هزار و ۷۸۶ بازدید از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی شهرستان گالیکش به ثبت رسیده است.

سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان افزود: در این بازده زمانی تعداد ۹ هزار و ۵۵۸ بازدید از جاذبه‌های تاریخی، ۴۳۸ هزار و ۷۶۹ بازدید از جاذبه‌های طبیعی و ۶ هزار و ۴۵۹ بازدید از اماکن و جاذبه‌های مذهبی این شهرستان به ثبت رسیده است.

وی گفت: همچنین در راستای ارائه خدمات مناسب به مسافران و گردشگران ورودی به شهرستان گالیکش، حدود ۱۳۰ بازدید نظارتی از مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی و رستوران‌ها و مراکز پذیرایی و بین‌راهی شهرستان توسط کارشناسان گردشگری اجرایی شد.

زیارتی بیان کرد: در طرح نوروزی امسال، تعداد ۲۸ هزار و ۵۱۴ نفر-شب اقامت در مراکز اقامتی رسمی، غیررسمی و اضطراری شهرستان گالیکش به ثبت رسید.

سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان با اشاره به این‌که در این مدت ۱۹ هزار و ۲۸۴ نفر-شب در مراکز اقامتی رسمی شهرستان اسکان داشتند، یادآور شد: از ۱۶ اسفندماه سال گذشته تا پایان روز سیزدهم فروردین‌ماه سال جاری همچنین ۶ هزار و ۶۷۴ نفر اقامتگاه‌های غیررسمی و دو هزار و ۵۵۶ نفر نیز اقامتگاه‌های اضطراری شهرستان گالیکش را برای اقامت انتخاب کردند.

  21 فروردین 1402
بخش : گالیکش / جامعه
کد خبر: 69033
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام