فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
تخلیه آب در مناطق سیل زده اولویت اصلی سپاه است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همه امکانات برای مناطق سیل‌زده ارسال شده و اولویت اصلی ما خروج تخلیه آب است.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ سرلشکر محمدعلی جعفری پیش ازظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده گلستان در جمع خبرنگاران اظهارداشت: همه امکانات سپاه برای مناطق سیل‌زده ارسال شده و اولویت اصلی تخلیه آب از آق قلا و گمیشان و روستاهای اطراف است.

وی افزود: لایروبی گرگانرود قبل از سیل باید انجام می شد اما متاسفانه این عمل اتفاق نیفتاد و در شرایط سخت کنونی انجام می شود و باید شرایطی ایجاد کرده تا آب به راحتی عبور کند.

جعفری ادامه داد: با توجه به وسعت منطقه در گیر تخلیه کامل آب از شهر سخت است اما تلاش می کنیم که این کار انجام شود.

وی با بیان این که لایروبی سرعت تخلیه را بالا می برد، گفت: امدادرسانی و محل اسکان سیل زدگان خوب است و انشااله بزودی مردم به زندیگی طبیعی خود برگردند.

در حال انجام است اما سرعت خروج آب به علت انجام نشدن لایروبی رودخانه، دلیل کندی کار است.

گفتنی است که فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح سه شنبه وارد گلستان شد و بعد از بازدید هوایی از مناطق سیل زده وارد شهرستان آق قلا و گمیشان شد و از نزدیک شاهد امدادرسانی بود.

  6 فروردین 1398
بخش : گمیشان / آق قلا / جامعه
کد خبر: 61435
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام