وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد:
خسارت دیدگی 1500 مدرسه در سیلاب اخیر

نتیجه تصویری برای وزیر اموزش و پرورش بطحائی

وزیر آموزش و پرورش گفت: در سیل اخیر حدود یکهزار و ۵۰۰ مدرسه در کشور آسیب دید که از این تعداد بیش از ۲۰۰ مدرسه خسارت جدی دیده ‌که باید دوباره احداث شود.

به گزارش پایگاه خبری گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))، محمد بطحایی صبح امروز در حاشیه کلنگ‌زنی مدرسه 6 کلاسه در شهرستان گمیشان اظهار کرد: امروز در گمیشان به صورت نمادین کلنگ ساخت نخستین مدرسه از مدارسی که در کل کشور در حادثه سیل آسیب دید به زمین زده شد و  با این مراسم عملیات اجرایی ساخت تمامی مدارس آسیب دیده کشورآغاز می‌شود.

وی ادامه داد: حدود 300 مدرسه نیز خسارت‌هایی جزئی در سیل اخیر متحمل شد که مرمت این مدارس قبل از مهرماه امسال انجام خواهد شد.

بطحایی با اشاره به اینکه بخشی از تجهیزات مدارس نیز سیل اخیرآسیب دیده است، گفت: خوشبختانه خسارت به تجهیزات با حضور بموقع مدیران مدارس و معلمان در محل حادثه به حداقل رسیده است. با اینحال امیدواریم با کمک دولت و خیران بخش عمده‌ای خسارت‌ها تا مهر امسال جبران شود.

  16 اردیبهشت 1398
بخش : اخبار شهرستان ها / گمیشان
کد خبر: 61971
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام