امام جمعه گنبدکاووس: نگذاریم دشمنان مردم را ناامید کنند

امام جمعه گنبدکاووس درشرق گلستان با اشاره به تلاش دشمنان برای سیاه نمایی دستاوردهای انقلاب اسلامی و ایجاد ناامیدی در مردم تاکید کرد که نباید بگذاریم دشمن به اهداف خود برسد.

حجت الاسلام و المسلمین محمود ترابی در خطبه های این هفته نمازجمعه گنبدکاووس گفت: انقلاب اسلامی در 40 سال گذشته دستاوردهای زیادی داشته که باید این خدمات به مردم و به خصوص نسل جوان معرفی شود.
وی بیان کرد: به دلیل سیاه نمایی و بحرانی نشان دادن کشور توسط دشمنان، برخی از مردم نسبت به دستاوردهای انقلاب دچار تردید شده اند که باید با فعالیت جهادی و دانشگاهی ابتدا دستاوردها تنظیم و سپس از طریق رسانه ها و ظرفیت های هنری به مردم اطلاع داده شود.
امام جمعه گنبد کاووس افزود: این دستاوردها و امکانات رفاهی که مردم از آن بهره مند هستند قابل مقایسه با زمان رژیم طاغوت نیست.
وی همچنین به سفر ریاست جمهوری ایران به ترکیه اشاره کرد و گفت: این سفر که در راستای توسعه روابط تجاری دو کشور انجام شده می تواندموفقیت های بزرگی برای جمهوری اسلامی به همراه داشته باشد.

  30 آذر 1397
بخش : گنبد کاووس / داخلی
کد خبر: 60657

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام