هفته نهم کورس اسبدوانی زمستانه گنبد با شرکت ۴۶ راس اسب برگزار شد

هفته نهم رقابت‌های کورس اسبدوانی زمستانه گنبد با شرکت ۴۶ راس اسب در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ در هفته نهم رقابت‌های کورس اسبدوانی زمستانه گنبد بعدازظهر پنجشنبه ۴۶ راس اسب از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد در ۶ دور هزار، هزار و ۲۰۰ و هزار و ۵۵۰ متری در مجموعه سوارکاری این شهرستان با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان ۸۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان جایزه نقدی به صاحبان اسب‌های اول تا سوم کورس‌های ۶ گانه اهدا شد.

در دور اول اسب‌های ترکمن دو ساله در کلاس میدن به مسافت هزار متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که طاهر گوگ نژاد با اسب گدرسن سجادی زودتر از خط پایان گذشت و رضا فهیمی با اسب جواهر میر و یاسر جرجانی با اسب یکه نور به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت دور دوم میان اسب‌های دوخون سه ساله در کلاس میدن به مسافت هزار متر بود که آق اویلی بشگرد با اسب کهربا اعمادی عنوان اول را به دست آورد و رامین قهرمانی با اسب لیندا و علی محمد غراوی با اسب گلدن چنس به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در دور سوم اسب‌های دوخون سه ساله در هندیکپ کلاس دو به مسافت هزار و ۲۰۰ متر با یکدیگر رقابت کردند که امین محمدی با اسب ماکان موفق به کسب مقام اول شد و آق اویلی بشگرد با اسب بابوی و رامین قهرمانی با اسب شمیم به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

رقابت در دور چهارم میان اسب‌های دوخون دو ساله در کلاس میدن به مسافت هزار و ۲۰۰ متر شکل گرفت که ستار مهرانی با اسب داشقین زودتر از خط پایان عبور کرد و بنیامین جرجانی با اسب بوا بوا و امین محمدی با اسب ویندا به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور پنجم اسب‌های دوخون سه ساله در هندیکپ کلاس چهار به مسافت هزار و ۲۰۰ متر با یکدیگر رقابت کردند که بنیامین جرجانی با اسب سویلای نخستین نفر از خط پایان عبور کرد و آرمین آق آتابای با اسب اریس و آق اویلی بشگرد با اسب یاشار (۲) نفرات دوم و سوم از خط پایان گذشتند.

در دور ششم و پایانی اسب‌های تروبرد سه ساله در هندیکپ کلاس پنج به مسافت هزار و ۵۵۰ متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که آق اویلی بشگرد با اسب مستر واندرفول موفق به کسب مقام اول شد و قربان محمد اودک با اسب ویلسون و رامین قهرمانی با اسب تاوانتیا به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

آق اویلی بشگرد بهترین چابکسوار هفته

در پایان هفته نهم رقابت‌های کورس اسبدوانی زمستانه گنبد، آق اویلی بشگرد با کسب دو مقام نخست، یک مقام دوم و یک مقام سوم بهترین چابکسوار هفته لقب گرفت، بنیامین جرجانی یک مقام نخست و یک مقام دوم کسب کرد، امین محمدی موفق به کسب یک مقام نخست و یک مقام سوم شد و ستار مهرانی و طاهر گوگ نژاد هر کدام یک مقام نخست به دست آوردند.

لازم به ذکر است؛ هفته دهم رقابت‌های کورس اسبدوانی زمستانه گنبد، بعدازظهر جمعه در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار خواهد شد.

مسابقات کورس اسبدوانی در استان گلستان هر ساله در شهرستان‌های گنبدکاووس، آق قلا و بندرترکمن برگزار می‌شود و علاقمندان بسیار زیادی را به مجموعه‌های سوارکاری این سه شهرستان می‌کشاند.

  21 دی 1397
بخش : گنبد کاووس / ورزشی
کد خبر: 60864
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام