تیم والیبال شهرداری گنبد برابر شهرداری ورامین مغلوب شد

تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در بازی برگشت مرحله پلی آف مسابقات لیگ برتر، در خانه خود به مصاف شهرداری ورامین رفت و با نتیجه سه بر یک، بازی را به حریف واگذار کرد.

تیم شهرداری گنبدکاووس عصر یکشنبه درحالی میزبان همنام ورامینی خود در مرحله پلی آف بود که به دلیل باخت در بازی رفت، نیمی از سالن المپیک گنبد خالی از تماشاگر بود.
در این دیدار، شهرداری گنبدکاووس در گیم اول بازی موفق شد با نتیجه 25 بر 21 به برتری برسد ولی در گیم دوم شهرداری ورامین نبض بازی را در دست گرفت و توانست با دفاع روی تور و استفاده از نقاط خالی زمین ، برتری خود را به رخ میزبان کشیده و با کسب نتیجه 25 بر 18 برنده میدان شود.
در گیم سوم، شهرداری گنبد به عنوان میزبان با ارائه یک بازی کم نقص توانست همپای تیم شهرداری ورامین بالا برود ولی بازهم این میهمان بود که با کسب پیروزی با نتیجه 25 بر 21 امیدها را برای تماشاگران گنبدی کمرنگ تر کند.
تیم شهرداری گنبد گیم چهارم را طوفانی شروع کرد و حتی توانست به اختلاف 6 امتیازی با حریف ورامینی دست یابد ولی بازیکنان تیم گنبد قدر موقعیت های خود را ندانسته و شهرداری ورامین بتدریج توانست بازی را به تساوی کشانده و در نهایت با نتیجه 25 بر 23 میهمان به برتری رسید و در مجموع با نتیجه 3 بر 1 فاتح این دیدار شد.
با این برد، شهرداری ورامین خود را به عنوان یکی از چهار تیم راه یافته به مرحله بعدی مسابقات لیگ برتر والیبال معرفی کرد.
بازی دوم شهرداری گنبدکاووس و شهرداری ورامین در مرحله پلی اف لیگ برتر با قضاوت محمد شاهمیری و وحید پورکاشیان به عنوان داوران اول و دوم برگزار شد و ناظران این دیدار نیز خلیل یگانه مجد و شهباز صدری از سوی کمیته داوران و سازمان لیگ بودند.

  5 اسفند 1397
بخش : گنبد کاووس / توپ و تور
کد خبر: 61205
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام