برای حضور در عرصه انتخابات :
رشید خرمالی از سمت خود استعفا داد

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، مهندس رشید خرمالی مدیر عامل اتحادیه تعاونی های روستایی گنبدکاووس عصر امروز با انتشار این نامه رسما استارت حضور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را زد.

رشید خرمالی از طایفه پرطرفدار قوجق و دانشجوی دکترای علوم سیاسی بوده و دارای تفکر اقتصادی و معیشتی است به طوریکه سالانه ۱۷ هزار نفر در مجموعه اقتصادی وی مشغول بکار می شوند.

در حالیکه خیلی از نمایندگان در ابتدای نمایندگی وضعیت اقتصادی خوبی نداشته و بعد از دوره نمایندگی متحول شده اند ، مردم گنبد #رشید_خرمالی را فردی متمول و‌چشم ‌و دل سیر می دانند و از این جهت است که اقبال مردم به سمت او بیشتر شده است.

استعفای رشید خرمالی از سمت خود در فاصله ۱۰۰ روز مانده به انتخابات نشان می دهد او این دوره محکم پای کار امده تا به مردم خدمت کند.

گفتنی است #رشید_خرمالی در کنار  رستگار ، بردی پور ، هاشمی و غراوی از مهمترین چهره های انتخاباتی گنبدکاووس به شمار می روند.

  20 آبان 1398
بخش : گنبد کاووس / انتخابات
کد خبر: 62934
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام