کارشناس شرکت شهرک صنعتی گلستان :
۵۰ متقاضی آماده سرمایه گذاری در شهرک صنعتی گنبدکاووس هستند

کارشناس شرکت شهرک صنعتی گلستان گفت: ۵۰ متقاضی آماده دریافت زمین و سرمایه گذاری در شهرک صنعتی این شهرستان هستند.

به گزارش گلستان فردا، رضا شریعتی فر روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از چند واحد تولیدی شهرک صنعتی گنبدکاووس به خبرنگاران اظهار کرد: این شرکت تلاش دارد که هرچه سریعتر زیرساخت‌های موردنیاز را در این شهرستان فراهم کند و قرارداد واگذاری زمین را با متقاضیان علاقمند برای سرمایه گذاری ببندد.

وی ادامه داد: اکنون در این شهرک ۱۲۳ قرارداد با سرمایه گذار بسته شده که ۷۴ واحد مورد بهره برداری است.

وی گفت: شهرک صنعتی گنبدکاووس دارای ۱۰۰ هکتار بوده که ۸۲.۵ هکتار آن محل ایجاد واحد تولیدی است.

شریعتی همچنین از طرح توسعه این شهرک به ۲۰۰ هکتار خبرداد و افزود: با عملیاتی شدن آن، مشکل متقاضیان برای سرمایه گذاری حل و به بزرگترین شهرک صنعتی استان تبدیل خواهد شد.

کارشناس شرکت شهرک صنعتی گلستان به تصفیه خانه فاضلاب این شهرک اشاره و گفت: اکنون فاضلاب آن با ظرفیت ۴۵۰ متر مکعب به صورت شبانه روز فعال بوده در حالی در بعضی روزها تولید فاضلاب در این شهرک بیش از آن است.

وی ادامه داد: برای رفع مشکل جمع آوری فاضلاب در این شهرک، مطالعه طرح توسعه آن به هزار و ۲۰۰ متر مکعب در شبانه روز انجام شده و در انتظار تخصیص اعتبار برای اجرا هستیم.

شریعتی گفت: در سفر دولت سیزدهم به گلستان پیشنهاد تخصیص ۲۰۰ میلیارد ریال برای طرح توسعه تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی گنبدکاووس داده شده بود که مورد تصویب دولت قرار گرفته است.

قایم مقام مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان هم در این بازدید گفت: حفظ اشتغال در واحدهای تولیدی استان از اولویت های اصلی این اداره کل است.

محمد رهبری افزود: سالانه سه هزار و ۸۰۰ نفر از کارگران استان بیمه بیکاری دریافت می کنند.

به گفته وی اکنون در این استان ۴۶۵ هزار نفر کارگر وجود دارد که بیش از ۵۰ درصد از آنها غیررسمی و بیمه تامین اجتماعی ندارند.

  8 اردیبهشت 1401
بخش : گنبد کاووس / اقتصادی
کد خبر: 66791
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام