نیکوکاران گنبدی ۲۲۲ میلیارد ریال به کمیته امداد کمک کردند

رییس اداره کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) منطقه یک گنبدکاووس گفت: نیکوکاران و مردم نوعدوست این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون ۲۲۱ میلیارد و ۸۷۷ میلیون ریال در قالب طرح‌های مختلف به این نهاد انقلابی کمک کردند.

به گزارش گلستان فردا، علیرضا کریمیان اظهار کرد: کمک‌های مردم نوعدوست گنبدکاووس به این اداره در قالب پرداخت "زکات، صدقات، کمک به تامین جهیزیه نوعروسان، اطعام‌های مهدوی و حسینی، جشن عاطفه‌ها، تامین لوازم ضروری زندگی مددجویان، طرح همسفره، اکرام ایتام و محسنین، تامین معیشت و خدمات موردی" بوده است.

وی افزود: بیشترین کمک نیکوکاران و مردم نوعدوست گنبدکاووس به کمیته امداد منطقه یک این شهرستان اطعام مهدوی به مبلغ تقریبی ۷۱ میلیارد و ۳۷۹ میلیون ریال و کمترین آن نیز مربوط به طرح تامین معیشت و خدمات موردی مددجویان به مبلغ ۷۹۳ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بود.

کریمیان اضافه کرد: نیکوکاران و مردم نوعدوست گنبدکاووس امسال حدود ۴۸ میلیارد ریال زکات، ۵۳ میلیارد ریال در قالب نذورات عید سعید قربان، حدود ۳۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در قالب اطعام حسینی و حدود ۲۸ میلیارد ریال به طرح اکرام ایتام و محسنین به این اداره کمک کردند.

وی با قدردانی از کمک های نیکوکاران و مردم گنبدکاووس به اداره کمیته امداد منطقه یک این شهرستان، برلزوم استمرار این کمک‌ها در روزهای پایانی سال و ایام عید نوروز تاکید کرد.

به گفته رییس کمیته امداد منطقه یک گنبدکاووس، هم اکنون این اداره بالغ بر ۷ هزار خانوار با جمعیت تقریبی ۱۴ هزار نفر را زیرپوشش دارد.

  15 دی 1401
بخش : گنبد کاووس / جامعه
کد خبر: 68437
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام