مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان:
خسارت 300 میلیارد ریالی باران به راه های گنبد کاووس

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان گفت: مطابق برآوردهای اولیه براثر بارش باران طی ۴۸ ساعت گذشته و قطع ارتباطی ۲ نقطه از راه‌های حوزه استحفاظی گنبد کاووس، ۳۰۰ میلیارد ریال خسارت به جاده‌های این شهرستان مرزی وارد شد.

به گزارش گلستان فردا، عادل مصدقی اظهار کرد: با تلاش نیروهای راهداری یک نقطه برش خورده از محور ترانزیتی گنبدکاووس - اینچه برون (کیلومتر ۳۵) که براثر بارش‌ها بسته شده بود، به صورت موقت بازگشایی شد.

وی اظهارداشت:مطابق آمار تجمیعی هواشناسی گلستان طی ۴۸ ساعت گذشته ۱۳۹ میلی‌متر باران در محور گنبدکاووس - اینچه برون و ۱۵۵ میلی‌متر نیز در محور گنبدکاووس به مراوه‌تپه باریده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان ادامه داد: پس از اعلام گزارش خسارت باران به ۲ نقطه از جاده‌های حوزه گنبدکاووس چند تیم راهداری با ۲۰ دستگاه ماشین آلات اعم از دستگاه‌های کمپرسی، لودر و بیل مکانیکی از ساعات اولیه سیلاب در این محورها مستقر شدند.

وی بیان کرد: با تلاش‌های انجام شده هم‌اینک یکی از ۲ نقطه آسیب دیده به صورت موقت بازگشایی شده است ضمن ترمیم قسمت آسیب دیده در ۱۰ کیلومتر بالاتر از نقطه نخست یعنی جاده «داشلی برون» به مراوه‌تپه زمان‌بر خواهد بود.

مصدقی افزود: با بازگشایی نقطه آسیب دیده از محور گنبدکاووس - اینچه برون، تردد برای ماشین آلات ترانزیتی به سمت اینچه برون برقرار است ضمن اینکه راهداران در حال فعالیت برای ترمیم قسمت آسیب دیده در جاده گنبدکاووس به مراوه‌تپه هستند که تا فردا راه انحرافی آن نیز بازگشایی می‌شود.

  21 خرداد 1402
بخش : گنبد کاووس / اقتصادی
کد خبر: 69420
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام