دستگیری قاچاقچی قرص‌های لاغری‌ غیر مجاز و تقلبی در گرگان

براساس اطلاعات به دست آمده از طریق منبعی آگاه با توجه به گزارشات واصله مبنی بر فروش گسترده داروهای گیاهی لاغری از طریق فضای مجازی به کل کشور از طریق فردی در استان گلستان موضوع توسط دستگاه‌های نظارتی پیگیری شد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ گفته می‌شود با رصد فعالیت این فرد که با روش‌های حرفه‌ای اقدام به توزیع این داروها می‌کرده و هفتگی درآمدهای میلیونی داشته، وی در یکی از مکان‌های خدماتی شهر گرگان شناسایی و در حالی که مقداری دارو برای ارسال به مشتری همراه داشته دستگیر شده است.
براساس اطلاعات غیررسمی به دست آمده، با دستور مرجع قضایی از انبار نگهداری این داروها در گرگان که در اختیار این فرد بوده بازدید و مقادیر قابل توجهی داروی لاغری غیرمجاز کشف شد.
گفتنی است، پرونده وی در پلیس آگاهی و دستگاه قضایی در حال رسیدگی است.
رئیس پلیس آگاهی گلستان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان با تایید خبر فوق در خصوص جزییات خبر اظهار کرد: این فرد پس از اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی گلستان و دستگاه قضایی شناسایی و با شگردهای خاص پلیسی دستگیر شد.
مجتبی مروتی بیان کرد: با حکم قضایی و ورود به منزل این فرد ماموران موفق شدند ۵۰۰ کیلوگرم انواع داروهای غیرمجاز اعم از لاغری، ترک اعتیاد و انواع دیگر دارو و مواد پیش ساز دارو را کشف کنند.
وی اضافه کرد: این فرد طی پنج سال گذشته از طریق فضای مجازی بازاریابی می‌کرده و اقلام مورد نظر را از طریق پست برای مشتریان ارسال می‌کرد و در این مدت ۶ میلیارد ریال از این طریق درآمد کسب کرده است.
رئیس پلیس آگاهی گلستان بیان کرد: این جوان حدود ۳۵ سال سن دارد و در این مدت با شگردهای مختلف سعی می‌کرده با جلب نظر مشتریان داروهای تقلبی و غیرمجاز را با بدترین کیفیت ممکن به مشتریان بفروشد و از این راه سود بسیار زیادی را کسب کند.
گفتنی است، پلیس فتا گلستان نیز پیش از این در خصوص فروش دارو در فضای مجازی هشدارهای متعددی را منتشر کرده بود که متاسفانه برخی افراد با کم‌توجهی به این هشدارها نسبت به تبلیغات کاذب کلاهبرداران واکنش نشان داده و اقدام به خرید این داروها می‌کنند.
برخی از شاهدان و افراد مطلع بیان کردند این فرد با استفاده از فضولات حیوانی اقدام به ساخت داروی تقلبی می‌کرده و حتی دستگاه پلمب و ظروف خالی دارو نیز در محل زندگی متهم کشف شده است.
براساس اطلاعات به دست آمده، تحقیقات تکمیلی از متهم برای شناسایی و دستگیری دیگر مرتبطان این پرونده ادامه دارد.

  4 دی 1397
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 60699
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام