آبشار صخره ای در ناهارخوران گرگان مورد بهره برداری قرار گرفت

22 طرح عمران شهری از جمله آبشار صخره ای ناهارخوران گرگان مورد بهره برداری قرار گرفت.

در افتتاحیه طرحهای عمرانی شهرداری گرگان که چهارشنبه شب با حضور معاون حقوقی رییس جمهور؛ استاندار گلستان و جمعی از مدیران محلی و اقشار مختلف مردم برگزار شد، شهردار گرگان گفت: امسال در چله انقلاب 40 پروژه در دستور کار شهرداری قرار داشت که احداث بزرگترین آبشار صخره ای شمال کشور در ناهارخوران از این جمله است.
عبدالرضا دادبود با بیان اینکه هدف از اجرای این پروژه‌ها افزایش خدمات و ارتقای سرانه‌های شهری در بخش‌های مختلف است، افزود: چهارشنبه بازار گرگان با سرمایه‌گذاری تقریبی 250 میلیارد تومان و مشارکت بخش خصوصی به یک مرکز تجاری، فرهنگی و ورزشی تبدیل خواهد شد.
وی اظهار داشت: طراحی پارک تفریحات، سرگرمی و شهربازی مدرن گرگان نیز به اتمام رسیده و تا پایان امسال عملیات اجرایی آن با اعتبار 150 میلیارد تومان در هزارپیچ آغاز خواهد شد.
همچنین استاندار گلستان در این مراسم گفت: طی دو سال آینده بیش از 3 هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی و توسعه‌ای در استان اجرایی می‌شود.
سید مناف هاشمی با یادآوری افتتاح و کلنگ‌زنی 2 هزار و 800 پروژه عمرانی و اقتصادی در دهه فجر امسال بیان داشت: در سفر اخیر رییس جمهوری به گلستان نیز 7 هزار میلیارد تومان پروژه افتتاح یا کلنگ‌زنی شد.

  16 اسفند 1397
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 61276
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام