فرماندار شهرستان گرگان:
طرح گردشگری در امامزاده ابراهیم (ع) "جنگل رنگو" مطالعاتی و اجرایی گردد

http://media.shabestan.ir/Original/1398/03/12/IMG10355259.jpg

حمیدی فرماندار گرگان در حاشیه بازدید از امامزاده ابراهیم (ع) "رنگو" گفت: با توجه به قدمت امامزاده در شهر گرگان، میراث فرهنگی و گردشگری، اوقاف و امور خیریه اقدامات لازم را جهت بازسازی این مکان مقدس داشته باشند تا طرح گردشگری در این مکان مقدس مطالعاتی و اجرایی شود.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))، حمیدی با بیان اینکه در تاریخ شهر گرگان (استراباد) این امام زاده از اماکن مقدس در بین مردم بوده و هست،افزود: امروزه با توجه به فاصله ایجاد شده به شهر گرگان نیاز است اطلاع رسانی برای حضور مردم و گردشگران در این امام زاده صورت گیرد.

فرماندار مرکز استان با اشاره به جاده  دسترسی و روشنایی امامزاده، از ادارات مربوطه خواستار شد: نسبت به تسطیح جاده امامزاده و نیز تامین باطری پنل خورشیدی و امکانات دیگر جهت استفاده از انرژی خورشیدی اقدامات لازم را داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اتصال مسیر رنگو به ناهارخوران و هزارپیچ نیاز است یک طرح گردشگری با هدف پیاده روی برای مردم و مسافران پیش بینی گردد.

شایان ذکر است؛ شهرستان گرگان از حضور ۳۷ بقعه امامزاده منور و نورانی بهره مند است که با هماهنگی های صورت گرفته از سوی اداره اوقاف شهرستان، میزبان مسافران و گردشگران داخلی و خارجی می باشد

  11 مرداد 1398
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 62564
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام