اختصاص بودجه 12 میلیارد تومانی به بافت تاریخی گرگان

https://2rfak.ir/ejiga/media/2437334939292917822/CHTJza3MA.jpg

رئیس کمیته نامگذاری شورای اسلامی شهر گرگان گفت: در بخش احیا بافت تاریخی بالغ بر 12 میلیارد تومان هزینه صورت گرفت که این امر تاثیر مثبتی در جذب گردشگر خواهد داشت.

به گزارش گلستان فردا، محمد ابراهیم جرجانی، رئیس کمیته نامگذاری شورای اسلامی شهر گرگان در دویست و نود یکمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان، با اشاره به قرمز شدن وضعیت کرونا در گرگان، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا نیاز است ماسک، دستکش و لباس برای کارگران شهرداری فراهم شود چرا که سلامتی این قشر بسیار مورد اهمیت است.
وی ضمن عرض تبریک به مناسبت صعود تیم بسکتبال شهرداری به فینال سوپر لیگ کشور، افزود: اگرچه وظیفه مدیریت ورزش شهر گرگان به عهده اداره ورزش و جوانان است اما توجه به سایر رشته های ورزشی خصوصا با بودجه یک میلیارد و پانصد میلیون تومان شهرداری از ضروریات است.
جرجانی با بیان اینکه تردد مردم در شب های ماه مبارک رمضان افزایش پیدا می کند، اظهار کرد: باتوجه به اینکه روشنایی برخی از معابر شهر مانند بلوار جرجان و بلوار هیرکان با مشکل مواجه است می طلبد شهرداری در قالب همکاری با اداره برق، ورود پیدا کند.
 رئیس کمیته نامگذاری شورای اسلامی شهر گرگان در خصوص تسریع ساماندهی وضعیت ترافیکی ورودی شرق گرگان،گفت: باتوجه به اینکه دور برگردان ایمنی در این مسیر در حال بازنگری است امید است پس از تائید شورای ترافیک در اجرای آن تسریع گردد.
وی ادامه داد: کلنگ زنی تله کابین جزو اتفاقات خوب در سال جاری برای گرگان است که تا کنون مجوزها کامل اخذ شده و مذاکره با سرمایه گذار در حال انجام است.
جرجانی از آغاز عملیات پروژه ویستاطوس ملل خبر داد و گفت: باتوجه به حمایت هایی که صورت گرفته طی یک سال آینده شاهد بهره برداری فاز اول این پروژه خواهیم بود.
وی افزود: در بخش احیا بافت تاریخی بالغ بر 12 میلیارد تومان هزینه صورت گرفت که این امر تاثیر مثبتی در جذب گردشگر خواهد داشت.

  22 فروردین 1400
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 64231
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام