سرپرست وزارت آموزش و پرورش به گلستان سفر می کند

14685856_379

سرپرست وزارت آموزش و پرورش فردا برای افتتاح ۳ پروژه به گلستان سفر می‌کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گلستان گلستان فردا، احسان گوهری‌راد، مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با اشاره به سفر فردا علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش به گلستان گفت: در این سفر یک روزه سه طرح آموزشی در گرگان، آق‌قلا و گمیشان مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی افزود: سرپرست وزارت آموزش و پرورش امشب از طریق فرودگاه بین‌المللی گرگان وارد این استان خواهد شد و برنامه‌های کاری در نظر گرفته شده برای وی از فردا پنجشنبه با حضور در مزار شهدای گمنام مدفون در تپه نورالشهداء گرگان آغاز می‌شود.

گوهری راد ادامه داد: کاظمی با حضور در شهرستان مرزی و اهل سنت نشین گمیشان مدرسه ۶ کلاسه چاپ و نشر در روستای چارقلی را افتتاح خواهد کرد.

وی اضافه کرد: سرپرست وزارت آموزش و پرورش سپس به آق‌قلا سفر خواهد کرد و مدرسه ۱۰ کلاسه امام رضا (ع) این شهرستان که توسط آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده، ولی فقیه در گلستان احداث شده را افتتاح می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: کاظمی در سومین برنامه افتتاحیه در گلستان مدرسه حیات طیبه در شهرک زیتون گرگان را مورد بهره برداری قرار خواهد داد.

گوهری‌راد یادآور شد: همچنین با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش فردا پنجشنبه ساختمان نماد واقع در چهارراه دانش گرگان افتتاح خواهد شد.

وی جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان و دیدار با نماینده، ولی فقیه در گلستان از دیگر برنامه‌های سفر سرپرست وزارت آموزش و پرورش به استان است.

گوهری‌راد اضافه کرد: مدرسه حیات طیبه نیز در زمینی به مساحت ۹ هزار مترمربع با ۳۰ کلاس درس احداث شده و دارای فضا‌هایی همچون نمازخانه، آمفی تئاتر، سایت رایانه، سالن ورزشی و کتابخانه است.

وی گفت: برای ساخت این مدرسه ۴۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

 

 

 

  17 شهریور 1400
بخش : گرگان / فرهنگی
کد خبر: 64806
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام