تداوم روند کاهشی:
تعداد بستری های بیماران کرونایی در گلستان 53 نفر کمتر از روز گذشته

download (1)

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از تداوم روند کاهشی بستری‌های کرونا در گلستان خبر داد و گفت: آمار بستری‌های مبتلا به کرونا در گلستان ۵۳ نفر کمتر از دیروز ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گلستان فردا، عبدالرضا فاضل، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: با ترخیص ۵۳ نفر دیگر از مراکز درمانی گلستان امروز تعداد بستری‌های مبتلا به کرونا در استان به ۴۷۷ نفر رسید.

وی افزود: از این تعداد ۱۰۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار دارند و ۳۹ نفر از آنان نیز با دستگاه ونتیلاتور نفس می‌کشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم و انجام واکسیناسیون را از جمله علل عبور از پیک پنجم کرونا بیان کرد و از مردم خواست: همچنان فاصله گذاری اجتماعی، پرهیز از دورهمی و تجمع و زدن ماسک را رعایت کنند.

وی گفت: تا امروز بیش از ۸۹۴ هزار دوز واکسن کرونا در استان تزریق شده است و امیدواریم با استقبال مردم از واکسیناسیون هر چه زودتر به ایمنی جمعی دست یابیم.

فاضل افزود: نزدیک به یک میلیون و سیصد هزار نفر در گلستان واجد شرایط دریافت واکسن کرونا هستند.

 

  26 شهریور 1400
بخش : گرگان / سلامت / جامعه
کد خبر: 64858
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام