مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:
دنیا بر پایه تبلیغات می چرخد

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: دنیا بر پایه تبلیغات می چرخد و عموماً غرب نفوذ خود را مدیون تبلیغات است و با تبلیغات می خواهد خود را به عنوان دانش برتر در دنیا معرفی کند.

به گزارش گلستان فردا، حجت الاسلام عباسعلی گرزین در دیدار با تعدادی از دانشجویان اظهار کرد: بار تبلیغات اسلامی بر دوش سازمان تبلیغات بوده و وظیفه‌ این سازمان نشر معارف اسلامی و معرفی اسلام ناب به جهانیان است.

وی ادامه داد: دنیا بر پایه تبلیغات می چرخد و عموماً غرب نفوذ خود را مدیون تبلیغات است و با تبلیغات می خواهد خود را به عنوان دانش برتر در دنیا معرفی کند.

گرزین با بیان این که ایادی شیطانی در جبهه کفر در حال تبلیغ مفاهیم شیطانی هستند، گفت: هالیوود با تبلیغات و با آن همه پشتیبانی های سنگین فکری، سیاسی و امنیتی بحث آینده سازی را به دنیا القا می کند تا آینده برتر را براساس افکار خویش بسازند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان اضافه کرد: جوانان، برطرف کننده مشکلات شوند و مسائل انقلاب و کشور به دست جوانان حل شود و باید حرکت عمومی جامعه اتفاق بیفتد و شرط آن این است که عناصر دانشجویی و حوزوی تبدیل به شخص حلال مشکلات شوند.

وی ادامه داد: اجماع قلوب شرط ظهور بوده و همچنین حرف و تبیین و توقع و انتظار ولی برای ما مهم است.

  12 مهر 1400
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 65060
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام