مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:
ارادت به امام رضا (ع) گواه وحدت شیعه و سنی در گلستان است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: ارادت، عشق و محبتی که اهل سنت و تشیع گلستان به امام رضا (ع) دارند گواه وحدت واقعی و اصیل بین مسلمانان کشور ماست.

به گزارش گلستان فردا، عباسعلی گرزین  ضمن تسلیت شهادت امام رضا (ع) اظهار کرد: برادران اهل‌سنت ما بعد از ازدواج در اولین سفر خود به زیارت امام رضا (ع) می‌روند و معمولاً مقید هستند حداقل یک‌بار در سال به زیارت امام بروند.

وی افزود: امام رضا (ع) در بین ترکمن‌های استان گلستان با نام قزل امام به معنای امام طلایی (اصلی) شهرت دارد و همه این مسائل دلالت از محبت اهل‌سنت به علی ابن موسی‌الرضا (ع) دارد.

گرزین با بیان این مطلب که شیعیان هم به امام رضا (ع) عشق می‌ورزند و همه‌ساله به زیارت امام مشرف می‌شوند افزود: همین عشق و علاقه به امام می‌تواند بهترین عامل وحدت مسلمانان در استان و کل کشور باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: در سال‌های گذشته به‌کرات شاهد بودیم که برادران اهل‌سنت ما به امام رضا (ع) توسل جستند و شفای بیماران خود را گرفته و حاجت‌روا شده‌اند، این مسئله دلالت بر این امر دارد که امام هم به اهل‌سنت ارادت دارند و وجود مقدس امام محور واقعی وحدت و تقریب مسلمانان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان اضافه کرد: کفار و بدخواهان نظام همواره به دنبال ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی هستند و به خیال باطل خود تلاش می‌کنند با برهم زدن وحدت مسلمانان اسلام را از بین ببرند.

گرزین در ادامه گفت: امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب بزرگ‌ترین منادی وحدت و تقریب در دنیای اسلام هستند.

وی با اشاره به انتصاب اخیر یک نظامی اهل‌سنت در یکی از مهم‌ترین مراکز حساس امنیتی و نظامی از سوی رهبر معظم انقلاب و همچنین انتصاب شهیده مرجان نازقلیچی به‌عنوان اولین فرماندار زن در کشور گفت: این انتصاب‌ها نشان می‌دهد که مسئله وحدت در کشور ما کاملاً واقعی است و جنبه سیاسی و شعاری ندارد.

  14 مهر 1400
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 65098
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام