معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان گلستان:
كشف 239 فقره انواع سرقت در گلستان

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان گلستان گفت: 239 فقره انواع سرقت در گلستان  کشف شد.

به گزارش گلستان فردا، سرهنگ حسین پهلوان دلیر اظهار کرد: در راستاي برقراري نظم و امنيت جامعه و افزایش رضایتمندی شهروندان، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز توسط یگان های انتظامی و پلیس های تخصصی در سطح استان به اجرا در آمد.

وی با اشاره به اهمیت اجرای اینگونه طرح ها، افزود: با تلاش های بي وقفه ماموران 100 سارق حرفه ای شناسايي و دستگیر شدند که در تحقیقات مقدماتی پلیس به 239 فقره انواع سرقت در سطح استان اقرار کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به كشف 21 دستگاه موتورسیکلت سرقتي، خاطرنشان کرد: همچنین با اشراف اطلاعاتی پلیس، 21 قبضه سلاح جنگي و شكاري غيرمجاز كشف و 19متهم دستگير شده با تشكيل پرونده تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان گلستان با اشاره به دستگیری 156 متهم تحت تعقیب و 9 نفر از اراذل و اوباش، تصریح کرد: چنین طرح های امنیتی تا پایان سال ادامه داشته و پلیس برای دفاع از امنیت و آرامش مردم با تمام توان، شبانه روز تلاش خواهد کرد.

  14 مهر 1400
بخش : گرگان / حوادث
کد خبر: 65102
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام