مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های مرکز بهداشت گلستان:
تزریق واکسن کرونا در گلستان به مرز یک میلیون و ۵۳۰هزار دُز رسید

مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های مرکز بهداشت گلستان گفت: در حال حاضر ترزیق واکسن کرونا در گلستان به مرز یک میلیون و ۵۳۰هزار دُز رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گلستان فردا،  علی باقری، مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های مرکز بهداشت گلستان با بیان اینکه واکسن ایرانی "پاستوکووک" وارد استان شده و از این هفته در سبد تزریق قرار می‌گیرد، گفت: پاستوکووک" واکسنی خیلی خوب و برای سنین پایین هم بسیار مناسب است.

وی افزود: امروز ۲۴هزار و ۴۵۶دُز واکسن در استان تزریق شد که با تزریقات امروز، مجموع تزریقات نوبت اول و دوم واکسن کرونا در استان به یک میلیون و ۵۲۹هزار و ۸۷۵دُز رسید.

مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های مرکز بهداشت گلستان گفت: تا کنون یک میلیون و ۳۵هزار و ۱۷۹نفر در استان نوبت اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند و نوبت دوم واکسن هم به ۴۹۴هزار و ۶۹۶گلستانی تزریق شد.

باقری با بیان اینکه تا کنون بیش از نیمی از جمعیت دانش آموزی استان واکسن دریافت کرده اند، افزود: افراد ۱۲سال به بالا (متولدین۱۳۸۸ و قبل از آن) می‌توانند برای دریافت واکسن به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

 

  23 مهر 1400
بخش : گرگان / سلامت
کد خبر: 65230
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام