مدیرکل راه و شهرسازی گلستان:
سالانه ۱۹۳۴۴واحد، سهم گلستان در طرح نهضت ملی مسکن

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت:سهم گلستان در طرح نهضت ملی مسکن، سالانه ۱۹هزار و ۳۴۴واحد است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گلستان فردا، حسین محبوبی، مدیرکل راه و شهرسازی گلستان شامگاه امروز گفت: در طرح نهضت ملی مسکن که نام نویسی از متقاضیان واجد شرایط آن از ظهر امروز آغاز شده، قرار است سالانه یک میلیون واحد مسکونی در کشور ساخته شود که سهم استان گلستان، هر سال ۱۹هزار و ۳۴۴واحد است.

محبوبی با بیان اینکه این تعداد واحد مسکونی در استان به ۷۰۰هکتار زمین نیاز دارد افزود: در مرحله اول ثبت نام در ۱۰شهر آق قلا، بندرترکمن، گرگان، گمیش تپه، مراوه تپه، مینودشت، خان ببین، فاضل آباد، کردکوی و نوکنده، به مدت یک ماه انجام می‌شود.

وی ادامه داد: نداشتن مالکیت منزل مسکونی، استفاده نکردن از تسهیلات دولتی مسکن، متأهل و یا سرپرستخانوار بودن و داشتن سابقه حداقل ۵سال سکونت در شهر مورد تقاضا، از شرایط اصلی برای نام نویسی در این طرح است.

محبوبی اضافه کرد: متقاضیان واجد شرایط برای نام نویسی باید در گام نخست به سامانه اینترنتی سمن به نشانی saman.mrud.ir مراجعه و اطلاعات هویتی خانوار خود را ثبت کنند.

  28 مهر 1400
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 65326
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام