رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی گلستان:
فزایش ۵۶ درصدی دستگیری سارقان سیم های کابل مخابرات در گلستان

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان با اشاره دستگیری 602 سارق کابل های مخابراتی از ابتدای سال جاری، گفت: میزان دستگیری سارقان سیم های کابل مخابراتی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۵۶ درصد رشد داشته است.

به گزارش گلستان فردا، سرهنگ کامران یادگاری با تاکید بر مشارکت پذیری مردم و سازمان های مرتبط با حوزه امنیت در راستای ارتقاء شاخص های امنیتی در استان اظهار  کرد :پلیس مجری قانون است و بر اساس مقدورات خود برای امنیت و آرامش مردم تلاش می کند.

وی با تاکید بر ضرورت ارتقاء شاخص های پیشگیری وضعی در جامعه تصریح کرد : پلیس بر مقدم بودن پیشگیری وضعی و اجتماعی بر پیشگیری انتظامی اعتقاد داشته و آن را در اولویت برنامه های ماموریتی خود قرار داده است .

سرهنگ یادگاری سرقت را یکی از معضلات امروز جامعه دانست و تاکید کرد : وقوع سرقت حتی سرقت های خرد احساس امنیت را در جامعه کاهش می دهد.

وی افزود:متاسفانه وقوع برخی از سرقت ها از جمله سرقت سیم های کابل مخابراتی به دلیل گسترش شرکت های مخابراتی و سهولت در سرقت آن به معضلی در جامعه تبدیل شده است که لازم است با همکاری و مشارکت سازمان های مرتبط در این حوزه اقدامات پیشگیرانه در دستور کار قرار گیرد.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان از دستگیری 602 سارق سیم های کابل مخابرات از ابتدای سال جاری خبرداد و گفت : طی این مدت بیش از 77 درصد سرقت سیم های کابل مخابرات توسط ماموران انتظامی کشف و میزان دستگیری سارقان ۵۶ درصد افزایش داشته است.

سرهنگ یادگاری با تاکید بر تقویت گشت های تلفیقی پلیس با شرکت مخابرات در راستای کاهش سرقت در سطح استان خاطرنشان کرد : نیروی انتظامی امروز به عنوان یک نیروی خدمتگزار در خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نکرده و تلاش می کند با بهره گیری از ظرفیت بسیار مهم مشارکت های مردمی، امنیت مطلوبی را فراهم کند.

  10 آبان 1400
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 65512
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام