مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های مرکز بهداشت گلستان:
بیش از ۹۱۴ هزار نفر گلستانی هر دو دُز واکسن کرونا را تزریق کردند

مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های مرکز بهداشت گلستان گفت:  تا کنون  هر دو دوز واکسن کرونا به ۹۱۴ هزار و ۶۵۷ نفر  در استان تزریق شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گلستان فردا، علی باقری، مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های مرکز بهداشت گلستان با اعلام این خبر گفت: تا امروز به ۹۱۴ هزار و ۶۵۷ نفر در استان هر دو دُز واکسن تزریق شده است.

وی ادامه داد: همچنین، یک میلیون و ۲۳۹ هزار و ۶۶۸ نفر دُز اول را دریافت کرده اند.
باقری با اشاره به آغاز تزریق دُز سوم به گروه‌های اولویت دار در استان افزود: افراد ۶۰سال به بالا که از تزریق نوبت دوم واکسن‌های سینوفارم و برکت آنها، چهار ماه گذشته است می‌توانند برای دریافت دُز سوم به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های مرکز بهداشت گلستان اضافه کرد: تا کنون نوبت سوم به ۹۶۲ نفر واجد شرایط در استان تزریق شد.

باقری افزود: همچنین ۲هزار و ۷۰۲ نفر از کادر درمان استان تا امروز دُز بوستر دریافت کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: با تزریق ۱۳هزار و ۱۱۹ دُز در نوبت‌های اول، دوم، سوم و بوستر، مجموع تزریقات واکسن کرونا در استان، امروز به ۲میلیون ۱۵۷ هزار و ۹۸۹ دُز رسید.

 

  26 آبان 1400
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 65735
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام