استاندار گلستان:
طرح‌های اولویت دار استان استخراج شده است

استاندار از سفر رئیس جمهور به زودی به استان گلستان خبر داد و گفت: کمیته‌ای تشکیل دادیم و همه طرح‌های اولویت دار را استخراج کردیم.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، علی محمد زنگانه در گفتگوی ویژه خبری اظهار کرد: با کمک نمایندگان بنا بر این است که بخش عمده مسایل در دستور کار لایحه۱۴۰۱ قرار بگیرد و از ظرذفیت سفر دکتر رئیسی و همینطور سفر روز جمعه وزیر اقتصاد به استان استفاده کنیم و دنبال راهکار‌های حایگزین برای تامین منابع مالی هستیم تا این عقب ماندگی‌ها را جبران و طرح‌های نیمه تمام را تکمیل کنیم.

وی افزود: برنامه اساسی ما برای تغییر، خلق منابع از طریق توسعه صادرات است.

استاندار گفت: باید به سرعت موانع را از پیش روی سرمایه گذاران برداریم و جلوی پای سرمایه گذاران فرش قرمز پهن کنیم و این کار را خواهیم کرد و از سرمایه گزاران بومی، ویژه‌تر حمایت می‌کنیم.

 زنگانه، تقویت نظارت‌های صنفی با هدف مقابله با افزایش خارج از چهارچوب قیمتها، پشرو بودن در اجرای طرح نهضت ملی مسکن، پرداختن به کشت‌های جایگزین و توسعه کشت‌های گلخانه‌ای که به آب کمتری نیاز و بهره وری بیشتر می‌شود، بهره مندی از ظرفیت نخبگان و خبرگان هر حوزه را رویکرد اساسی استان دانست.

وی در ادامه به تغییرات مسئولان اجرایی و دولتی استان اشاره و تاکید کرد: بنای اصلی ما تغییر نیست و مدیران بی حاشیه، توانمند و جهادی حفظ می‌شوند.

 زنگانه همچنین به وضعیت شیوع کرونا در استان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با آگاهی بخشی صداوسیما و فضای مجازی، اکنون وضعیت بهتر است و مرتب وضعیت واکسناسیون و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، رصد و در مواردی که دچار عقب ماندگی است، مداخله می‌شود.

  4 آذر 1400
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 65852
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام