نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری:
بانک های کشور ربوی است

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری به احیای شورای فقهی بانک مرکزی تاکید کرد و گفت: در حال حاضر بانک‌های کشور ربوی است.

به گزارش گلستان فردا، سید عبدالهادی حسینی شاهرودی عصر جمعه در شورای اداری استان گلستان، اظهار کرد: در حال حاضر بانک‌های کشور ربوی است.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری به احیای شورای فقهی بانک مرکزی تاکید کرد و گفت: در مملکت اسلامی و دینی این شورا باید بماند.

آیت الله شاهرودی ضمن یادآوری این مطلب که متاسفانه در دولت‌های قبلی شورای فقهی بانک‌ها تقلیل یافته و تعطیل شد، افزود: گرچه این شورا نواقصی دارد اما امیدوارم با روی کار آمدن دولت جدید این شورا با قدرت بیشتری به موضوعات وارد شود.

وی بابیان این نکته که امیدوارم دولت سیزدهم در این حوزه قوی ظاهر شود، افزود: خوشبختانه دولت سیزدهم نزدیک ترین دولت به خواسته‌های مقام معظم رهبری است براین اساس امیدواریم با جدیت و تلاشی که در رسیدگی به امور به کار گرفته در تمامی حوزه‌ها موفق شود.

  5 آذر 1400
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 65887
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام