مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مراوه‌تپه:
۲۵۵ میلیارد ریال برای بهسازی معابر روستایی مراوه‌تپه اختصاص یافت

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مراوه‌تپه از اختصاص ۲۵۵ میلیارد ریال از منابع ملی و استانی این نهاد و بنیاد علوی برای بهسازی معابر روستاهای این شهرستان در سال جاری خبر داد و گفت که با این اعتبار طرح هادی در ۲۴ روستا اجرا می‌شود.

به گزارش گلستان فردا، هوشنگ محمودی اظهارداشت: از مجموع اعتبارات تخصیصی برای اجرای طرح هادی در روستاهای مراوه‌تپه، ۱۹۵ میلیارد ریال آن توسط مسکن که ۱۳۰ میلیارد ریال آن از منابع اعتباری و ۶۵ میلیارد ریال قیر یارانه‌ای و ۶۰ میلیارد ریال از منابع اعتباری بنیاد علوی است.

وی افزود: با تخصیص اعتبارات پیش بینی شده امسال طرح هادی در ۲۴ روستای مراوه‌تپه و در قالب ۴۸ پروژه عمرانی شامل جدول بندی، زیرسازی و آسفالت معابر اجرا خواهد شد.

محمودی از تخصیص ۲ هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال از منابع اعتباری بنیاد مسکن و تسهیلات بانکی برای ساخت ۹۹۳ واحد مسکونی در مناطق روستایی و شهر مراوه‌تپه در قالب سه طرح "مقاوم سازی مسکن، مسکن محرومان و مسکن جوانان در سال جاری خبر داد.

مدیر بنیاد مسکن مراوه‌تپه ادامه داد: از منابع اعتباری و تسهیلاتی اشاره شده هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال برای مقاوم سازی و ساخت ۵۶۰ واحد مسکن روستایی، ۵۶۰ میلیارد ریال برای احداث ۳۰۳ واحد مسکن برای محرومان و ۵۰۰ میلیارد ریال نیز برای ساخت ۱۵۰ واحد مسکن برای جوانان است.

وی خاطرنشان کرد: اعتبارات و تسهیلات پیش بینی شده امسال در راستای اهداف سازمانی و به منظور توسعه و عمران روستاها، رفع محرومیت و ارتقای سطح رفاه و زندگی اهالی روستانشین مراوه‌تپه اختصاص یافته است.

  7 آذر 1400
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 65906
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام