فرمانده انتظامي استان:
كشف سموم كشاورزي احتكاري در گنبدكاووس

فرمانده انتظامي استان از كشف 18 هزار و 350 ليتر انواع روغن و سموم كشاورزي احتكارشده به ارزش بيش از 10 ميليارد ريال در گنبدكاووس خبر داد.

به گزارش گلستان فردا، سردار سعيد دادگر  در تشريح خبر اظهار کرد: در راستاي اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي با محوريت مبارزه با قاچاق كالا، ماموران پليس آگاهي گنبدكاووس پس از چندين روز كار اطلاعاتي و فني موفق به شناسايي محل نگهداري اقلام احتكاري در يك انبار شدند.

وي افزود: ماموران با همراهي نمایندگانی از اداره تعزيرات حكومتي و اداره صنعت و معدن شهرستان جهت بازرسی و انجام کارشناسی به محل اعزام كه مقدار 18 هزار و 350 ليتر انواع روغن و سموم كشاورزي كشف و مشخص شد كه اقلام مكشوفه در سامانه جامع انبارها ثبت نشده و احتكار شده است.

فرمانده انتظامي استان با اشاره به دستگيري يك نفر در اين رابطه و معرفي وي به مراجع ذيصلاح، بيان كرد: برابر اعلام كارشناسان ارزش ريالي اقلام مكشوفه بيش از 10 ميليارد ريال برآورد شده است.

سردار دادگر خاطرنشان كرد: پليس همواره با قاچاق مقابله و مبارزه جدي كرده و به سوداگران و گردانندگان بازار سياه اجازه جولان نخواهد داد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك مراتب را بلافاصله به مركز فوريت هاي پلیسی 110 اطلاع دهند.

  8 آذر 1400
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 65915
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام