رئیس بنیاد مستضعفان گلستان:
واگذاری بیش از 63 هزار فقره سند در گلستان

رئیس بنیاد مستضعفان استان گلستان گفت: تا کنون طی 22 مرحله   63 هزار و 390 فقره  سند املاک غصب شده توسط خاندان پهلوی به مردم استان واگذار شده است.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، فخرالدین علوی صبح امروز همزمان در مراسم وبینار واگذاری 8 هزار و 527 فقره از اسناد املاک غصب شده توسط خاندان پهلوی به مردم استان گلستان که به مرکزیت ساری و 4 استان دیگر برگزار شد، اظهار کرد: تا کنون طی 22 مرحله واگذاری املاک غصب شده توسط خاندان پهلوی در گلستان تعداد 63 هزار و 390 فقره واگذار و سند دار شده است که 533 فقره از ابن واگذاری ها در رویتاها و 21 فقره در شهرهای گلستان بوده است.

وی افزود: برای نخستین بار میزان این واگذاری ها به بالاترین حد خود رسیده است به طوری که امروز شاهد واگذاری بیش از 8 فقره سند دیگر به  مردم که مالکان اصلی این زمین ها  محسوب می شوند، هستیم.

علوی گفت: در هر مرحله از واگذاری زمین ها یک ریال هم از مردم برای ارائه سند اخذ نشده و رایگان تحویل آن ها داده شده است.

وی افزود: همکاری دستگاه های اجرائی مرتبط در رابطه با اخد اسناد یکی از دلایل پیشرفت اراده سند ها بوده است.

علوی اظهار کرد: 34/6 دهم واگذاری ها در دو سال اخیر در اتفاق افتاده است و گنبد کاووس بیشترین تعداد واگذاری و بندرگز کمترین آمار را به خود اختصاص داده اند.

وی گفت: امید داریم گلستان با همکاری مستمر و سریع تر دستگاه های اجرائی استان به زودی جشن پایان واگذاری این املاک و اراده اسناد را در کشور برپا کنیم . به عنوان نحستیم استان در پایان  دادن به اجرای این طرح شناخته شویم.

  20 بهمن 1400
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 66314
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام