مدیرکل کمیته امداد گلستان:
معافیت پرداخت آب، برق و گاز مددجویان کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: طرح تخفیف یا معافیت پرداخت قبوض آب، برق و گاز مددجویان کمیته امداد اجرا می‌شود.

به گزارش گلستان فردا، عیسی بابایی اظهار کرد: مددجویان تحت حمایت کمیته امداد برای بهره‌مندی از تخفیف یا معافیت پرداخت قبوض آب، برق و گاز شماره اشتراک کنتور‌های خود را هر چه سریعتر در سامانه «سها» این نهاد ثبت کنند.

وی افزود: یکی از خدماتی که هرساله به مددجویان این نهاد ارائه می‌شود رایگان بودن حق انشعابات است که مددجویان این نهاد از پرداخت هزینه انشعابات گاز، آب، برق و پروانه ساختمانی معاف هستند.

بابایی گفت: امسال علاوه بر معافیت مددجویان از هزینه انشعابات براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی مددجویان کمیته امداد مشمول معافیت یا تخفیف در پرداخت قبوض آب، برق و گاز شدند.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان افزود:جلسات مشترکی با شرکت‌های خدمت‌رسان، استان برگزار شد و مقرر شد تا اطلاعات و شماره اشتراک مددجویان تحت حمایت برای بهره‌مندی از این طرح در اختیار این شرکت‌ها قرار گیرد،

وی افزود: در این طرح مددجویان بدون مراجعه حضوری به این نهاد می‌توانند از طریق سامانه الکترونیکی امداد هوشمند و کارآمد «سها»به نشانی soha.emdad.ir از طریق گوشی همراه خود و یا با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت برای ثبت شماره اشتراک کنتور‌های خود در این سامانه اقدام کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان گلستان همچنین در زمینه حق انشعابات نیز تصریح کرد: در ۹‌ماهه امسال یک‌هزار و ۴۲۶خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان از پرداخت هزینه انشعاب برق، آب، گاز، فاضلاب، گواهی پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری معاف شدند.

بیش از ۸۵هزار خانوار در استان از خدمات کمیته امداد استفاده می‌کنند.  

  4 اسفند 1400
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 66385
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام