مدیرکل امور مالیاتی گلستان:
اولویت استان مبارزه با فرار مالیاتی در کنار حمایت از تولید است

مدیرکل امور مالیاتی گلستان با تأکید بر حمایت از تولید، گفت:مبارزه با فرار مالیاتی در کنار حمایت از تولید از برنامه‌های اداره مالیاتی استان است.

به گزارش گلستان فردا، قربان حاجی مشهدی عصر چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه مدیرکل امور مالیاتی استان، اظهار کرد: تلاش می‌کنیم تا از تولیدکنندگان کالا و خدمات حمایت کرده و مبارزه با فرار مالیاتی را اولویت قرار دهیم.

وی افزود: تمام تلاشم را به کار خواهم برد تا از هرگونه فساد مالی و اخلاقی و کج رو مبرا بمانم.

حاجی مشهدی به عدالت محوری در حوزه وصول مالیات تاکید کرد و گفت: مبارزه با فرار مالیاتی در کنار حمایت از تولید از برنامه‌های اداره مالیاتی استان است.

در ادامه این نشست سرپرست اداره کل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری گلستان گفت: پرچم خدمت از دست یک انقلابی به فرد انقلابی دیگری سپرده شد.

سید حسین علوی اظهار کرد: در حالی که ما گرفتار جنگ اقتصادی و تحریم‌ها هستیم اتفاقات خیلی خوبی در حوزه وصول مالیات افتاده است.

وی ضمن قدردانی از انتصاب نیروی استانی، گفت: انتخاب فردی از مجموعه اداره استان نشانگر توانمندی نیروهای بومی است.

علوی به حمایت از تولید تاکید کرد و گفت: ما صرفاً انسان متعهد و متخصص نمی‌خواهیم بلکه نیرویی دغدغه مند نیاز داریم.

وی بابیان این نکته که برای فرار مالیاتی باید یک قرارگاه ایجاد کنیم، افزود: قول می‌دهیم یک کمیته ویژه در استانداری در این راستا ایجاد کنیم.

علوی فرهنگ پذیری را یک اصل در افزایش وصول مالیات دانست و گفت: فرهنگ سازی مالیاتی باید اتفاق بیفتد در این صورت هجمه‌ای برای افرادی که از پرداخت مالیات فرار می‌کنند، ایجاد می‌شود.

  18 اسفند 1400
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 66519
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام