رئیس کل دادگستری گلستان خبرداد؛
دستگیری کارشناس رسمی متخلف در گرگان

رئیس کل دادگستری گلستان از دستگیری کارشناس رسمی متخلف در گرگان خبرداد.

به گزارش گلستان فردا، حیدر آسیابی اظهارکرد: در ادامه تلاش های حفاظت و اطلاعات دادگستری برای جلوگیری از تبانی در اعلام نظرهای کارشناسی، یک کارشناس رسمی دیگر در گرگان دستگیر شد.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: این کارشناس متخلف در پرونده مربوط به برآورد قیمت کارشناسی تجهیزات و تاسیسات یک کارخانه به یکی از طرفین پرونده قول داده بود در ازای دریافت مبالغی، تجهیزات این کارخانه را بالاتر از قیمت واقعی ارزش گذاری کند.

آسیابی افزود: با رصد اطلاعاتی حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان این کارشناس متخلف پس از دریافت ۱۰ سکه بهار آزادی و ۶۰۰ میلیون تومان وجه نقد، دستگیر شد.

گفتنی است پیشتر رئیس کل دادگستری گلستان از آغاز اقدامات ویژه حفاظت و اطلاعات دادگستری استان برای رصد و پایش کارشناسان رسمی در راستای مبارزه با فساد خبر داده بود.

چند روز پیش هم دو کارشناس متخلف هنگام دریافت ۲۰ سکه بهار آزادی در ازای ارائه نظر کارشناسی خلاف واقع در یک پرونده ملکی ۲۰ میلیارد تومانی، دستگیر شدند.

  30 فروردین 1401
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 66739
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام