نویسنده و فعال فرهنگی:
اختتامیه جشنواره کتابخوانی رضوی مهمترین رویداد فرهنگی در گلستان است

یک نویسنده و فعال فرهنگی گفت: جشنواره کتابخوانی رضوی به عنوان مهمترین رویداد فرهنگی در حوزه کتاب و کتابخوانی در استان به شمار می رود.

به گزارش گلستان فردا، محمدرضابهرامی اظهار کرد: ی شک می توان گفت تمامی شرکت کنندگان در این جشنواره به نوعی برنده و بهره مند از جهت دهی های آموزه‌های دینی در قبال فرهنگ هستند.

وی بیان کرد: جشنواره کتابخوانی رضوی در واقع به جریان سازی فرهنگی با تکیه بر آموزه های جوشیده و‌ روییده از خسرو اقلیم طوس می پردازد و با قدردانی از برندگان و برگزارکنندگان امید می رود از سیره آن امام الگو بگیریم که همواره مبتنی بر اخلاق انسانی، مدارا، مخاطب شناسی و وحدت آفرینی بود و در یک گفتمان و هم‌افزایی توسعه بخش و منادی وحدت برای ایران اسلامی هستند.

بهرامی افزود: از امتیازات این جشنواره می توان از مشارکت دادن گروه های مختلف جامعه در جشنواره نام برد در سه رده سنی «کودک»، «نوجوان» و «جوان و بزرگسال» در قالب‌های گوناگون که در کنار رشته های نقاشی، به پویش کتابخوان، مسابقه چهارگزینه ای و داستانک نویسی، رشته های شعرسرایی، پویش «برای امام زمانم» و قصه گویی می پردازد و برای جلب مشارکت بیش از پیش ناشران و کتابداران دو بخش حمایت از چاپ و انتشار منابع برتر و نیز مروجان فرهنگ رضوی در نظر می گیرد.

وی اظهار کرد: الحمدلله متولیان امر جشنواره در استان از تجربه و کارنامه خوبی برخوردارند و توانستند با بهرمندی از تمامی ظرفیت های موجود استان اعم از اصحاب قلم، فرهنگ و رسانه و نیز حلقه های میانی دستگاه های اجرایی، مشارکت گسترده و استقبال خوب علاقه مندان و دوستداران کتاب و کتاب‌خوانی و نیز شیفتگان خاندان عصمت و طهارت(ع) را در استان داشته باشند.

  6 اردیبهشت 1401
بخش : گرگان / فرهنگی
کد خبر: 66769
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام