مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان:
سد های نرماب و چایلی در طرح های ویژه وزارت نیرو

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: مطالعات سیستم تصفیه طرح اضطراری آب شرب از نرماب برای مینودشت و گنبدکاووس انجام شده ودر حال ارسال برای شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور است.

به گزارش گلستان فردا سید محسن حسینی در جلسه بررسی مسائل آب و برق با حضور دکتر آریان پور نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی و فرمانداران چهار شهرستان شرق استان ، اظهار کرد: سد مختومقلی فراغی (چایلی) و سد نرماب به عنوان دو مورد از هشت طرح مهم استان در طرح‌های ویژه وزارت نیرو در نظر گرفته شده است.
وی افزود: برای جابجایی روستا‌های سد چایلی اعتبارات نقدی نیاز است که پیگیر آن هستیم و تلاش داریم تا دو سال آینده بتوانیم در صورت تامین اعتبار، ۴ روستا را جابجا کنیم.
حسینی گفت:اخذ موافقت کمیسیون ماده ۲۳ بابت احداث تصفیه خانه سد نرماب با پیگیری‌های به عمل آمده انجام شده و مصوبه ماده ۲۳ اخذ شده است.
وی افزود: تخصیص آب شرب از سد نرماب برای کلاله نیز در دست پیگیری است و انجام مطالعات و اجرای خط انتقال و مطالعات سیستم تصفیه طرح اضطراری آب شرب از نرماب برای مینودشت و گنبدکاووس انجام شده ودر حال ارسال برای شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور است.

  7 اردیبهشت 1401
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 66785
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام