فرمانده سپاه نینوا گلستان خبر داد؛
تقدیم هدایای رهبر معظم انقلاب به خانواده‌های شهدای روحانی گلستان

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: به نمایندگی از طرف نماینده مقام معظم رهبری لوح تقدیر و چفیه و هدیه مقام معظم رهبری را به 77 شهید روحانی در استان گلستان تقدیم می کنیم.

به گزارش گلستان فردا، سردار علی ملک شاهکوهی اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس بیشترین حضور را از نظر قشری روحانیون داشتند و لذا بیشترین شهدا قشری ما را شهدای روحانی تشکیل می دهد.
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ادامه داد: در سطح کشور چهار هزار شهید روحانی در دفاع مقدس داریم و پس از آن دانشجویان بیشترین قشر از میزان شهدا را تشکیل می دهند و لذا این به معنی آن است که روحانیون و قشر علمی ما در دفاع مقدس بسیار موثر و حضور پررنگی داشتند.
ملک شاهکوهی بیان کرد: در تاریخ چهارم خرداد امسال کنگره و یادواره شهدای چهار هزار شهید روحانی برگزار می شود و به نمایندگی از طرف نماینده مقام معظم رهبری لوح تقدیر و چفیه و هدیه مقام معظم رهبری را به 77 شهید روحانی در استان گلستان تقدیم می کنیم.

  20 اردیبهشت 1401
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 66887
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام