معاون اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان:
۱۰۰ میلیارد ریال از علائم رانندگی و تجهیزات راهداری گلستان به سرقت رفت

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: پارسال بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال از تابلوهای راهنمایی و رانندگی و تجهیزات راهداری از جمله تامین روشنایی در جاده‌های استان به سرقت رفت که مشارکت مردم برای پیشگیری از وقوع این جرایم ضروری است.

به گزارش گلستان فردا، غلامرضا بیکی اظهار کرد: مردم گزارش‌های زیادی از سرقت تابلو راهنمایی و رانندگی و تجهیزات روشنایی در جاده ها به این اداره کل منعکس کرده اند که انتظار می رود این همراهی مردم بیشتر شود.

وی افزود: افزایش سرقت تابلو راهنمایی و رانندگی و تجهیزات روشنایی مستقر در محورهای ارتباطی گلستان طی چند سال اخیر به یک معضل تبدیل شده است.

بیکی ادامه داد: این اداره کل تلاش می‌کند از محل اعتبارات داخلی خلا به وجود آمده در جاده ها را براساس داشته مالی و اولویت بندی حل کند ولی حل کامل این مشکلات به تخصیص اعتبار ویژه نیاز دارد.

تشکیل ۸۶ پرونده سرقت از راهداری گلستان

رییس اداره حقوقی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان هم گفت: از سال قبل تاکنون ۸۶ سرقت از راهداری استان صورت گرفته که ۷۰ فقره آن برای سال ۱۴۰۰ و بقیه برای امسال است.

مهدی یوسفی نژاد افزود: از مجموع سرقت سال گذشته ۶۱ فقره و امسال ۱۱ فقره منجر به تشکیل پرونده و پیگیری قضایی شده و بقیه به علت دسترسی نداشتن به سارق ، فاقد وصف کیفری است.

وی خاطر نشان کرد: سرقت ادوات راهداری شامل کابل، ترانس، پایه، چراغ و تابلو و علایم در جاده‌ها باعث ایجاد اختلال در نظم عمومی و تحمیل و صرف اعتبارات اضافی می‌شود به طوری که با کشف و ردمال هم قابلیت استفاده ندارند.

  31 اردیبهشت 1401
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 66946
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام