عضو هیات مدیره انجمن انبوه سازان گلستان :
رییس انجمن انبوه‌سازان استان گلستان :

عضو هیات مدیره انجمن انبوه سازان گلستان گفت: باید تصمیمات اصلاحی به دور از فضای هیجانی و متناسب با فضای ساخت و ساز و نرخ تورم عمومی و شرایط حاکم بر جامعه و درآمدهای محلی اتخاذ شده و در نهایت موجبات تعمیق رکود در صنعت ساخت و ساز و خروج سازندگان از این چرخه را بیش از این فراهم نکند.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، سید محمد مرتضوی در شورای مسکن گلستان اظهار کرد: سال گذشته شاهد تصویب لایحه تعیین بهای عوارض ساختمانی در شواری شهر گرگان بودیم که بر اساس آن بهای عوارض در بخش های مختلف شهر چند برابر افزایش یافته است.
وی افزود : با پیگیری های صورت گرفته و مستندات ارائه شده به شورای مسکن و استاندار محترم مقرر شد تا در این خصوص بازنگری صورت گیرد اما اقدام موثری در این زمینه مشاهده نشده است.
مرتضوی ادامه داد : به تازگی شورای شهر مصوبه ای داشته که موجبات جرح و تعدیل در مصوبه افزایش سه برابری ‌عوارض خواهیم داشت و مجدد عوارض ساختمانی سه برابر خواهد شد.

  22 خرداد 1401
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 67075
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام