دبیرکانون های آستان قدس رضوی گلستان خبر داد
۱۵۰ برنامه با حضور خادم یاران در گلستان برگزار شد

دبیر کانون های آستان قدس رضوی گلستان از اجرای ۱۵۰ برنامه متنوع با حضور خادم یاران امام رضا (ع) در دهه کرامت خبر داد.

به گزارش گلستان فردا، عباس حاجی اکبری اظهار کرد: خادمین امام رضا (ع) هر ساله در دهه کرامت در استان حضور پیدا می‌کنند تا برنامه‌های متنوعی را در این ایام به منظور افزایش روحیه شادی و شعف و تمسک شیفتگان آن حضرت در استان‌ها اجرا کنند.

وی افزود: امسال نیز استان گلستان مانند سال‌های گذشته مهمان خادم یاران آستان قدس رضوی بود و در همین راستا در این ایام ۱۵۰ برنامه در گلستان اجرا شده است.

حاجی اکبری دیدار با خانواده شهدا و غبارروبی مزار شهدا، حضور در مساجد و شرکت در نماز جماعت، اهتزاز پرچم اما رضا در همه شهرهای استان، عیادت از بیماران در خانه و بیمارستان، دیدار با نخبگان و علمای اهل سنت و تشیع، تحویل جهیزیه، حضور در زندان و دیگر موارد را از جمله برنامه‌های اجرا شده در این ایام برشمرد.

دبیر کانون‌های آستان قدس رضوی گلستان افزود: همچنین در روز ولادت امام رضا نیز ۳۰ راس گوسفند ذبح و غذای گرم توزیع شد و توزیع ۵۰۰ بسته گوشت گرم بین نیازمندان، اعزام دو اتوبوس زیارت اولی به مشهد مقدس از دیگر برنامه‌های بود که در روز ولادت امام رضا (ع) در گلستان اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر این در دهه کرامت ۱۳۵ مورد اعزام سال اولی به مشهد مقدس داشتیم بیان کرد: تاکنون در این دبیرخانه ۱۵ هزار زیارت اولی از گلستان به مشهد مقدس اعزام شده است.

حاجی اکبری در خاتمه افزود: افتتاح ۱۷ مواد مسکونی با مشارکت کمیته امداد گستان در شهرستان رامیان از دیگر اقداماتی بود که در این ایام اجرا شده است.

  23 خرداد 1401
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 67090
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام